1. oktober 2020
Hvem er KØDkollektivet?
KØDkollektivet er et fællesskab, der består af 2 stærke brands: 3-Stjernet og Aalbæk Specialiteter, som nu også fås til foodservice. I foodservice inspirerer vi under navnet KØDkollektivet, fordi fremtiden står i bæredygtighedens, klimabevidsthedens og fællesskabets tegn.
Atria Foodservice Danmark står bag KØDkollektivet
Atria Foodservice Danmark er fødevarebranches nye dreng i charcuteri-klassen. Det giver os en helt unik mulighed for at komme på det professionelle marked med en tidssvarende serie af kvalitetsprodukter, der på en meningsfuld måde byder på nye standarder for, hvad charcuteriets rolle er – nu og i fremtiden. Det vil vi gøre ved at gå innovativt til værks med Charcuteri for fremtiden.
Vi vil skabe værdi ved at være markedets mest meningsfulde samarbejdspartner
Det vil vi være ved at tage køkkener og kantiner med på en proaktiv og bæredygtig menurejse – med kød for fremtiden. Vi vil ikke bare sælge. Vi vil skabe værdi som gastronomisk coach og inspirator. Derfor er vores foodservicenavn og produktserie særligt udvalgt til at kunne trække kød i en grønnere og mere CO2-bevidst retning.
Sådan kan du genkende KØDkollektivet
Vi er dem der nudger, teaser og motiverer til at spise mindre kød ved at gøre det en tand grønnere. Det lyder måske mærkeligt, men det er den ærlige sandhed. For tiden er en anden end i forgårs! Ligegyldigt hvordan vi vender og drejer jordkloden, er Generation Grøn nøglen til vores fælles fremtid. Vi vil inspirere til nye spisevaner, og så vil vi ellers sætte 80/20 Mad og Måltider på menuen.